44 paprasti žingsniai, kurie pavers šią dieną ypatinga

Large

Tai rinkinėlis nurodymų sau, kuriuos anksčiau kartodavau mintyse, siekdamas atverti širdį gyvenimui ir jau šiandien gyventi ypatingai. Ir jie man veikdavo (nors keičiantis laikams kai kas keičiasi), todėl dalinuosi su draugais ir bendraminčiais internete.

  1. Visą dieną sąmoningai kreipk savo dėmesį į dalykus, kurie tave įkvepia, stiprina ir motyvuoja.
  2. Venk negatyvių pokalbių su žmonėmis, nebent jie būtini.
  3. Kasdien rašyk suvokimus į savo popierinius užrašus, rašyk visas kylančias idėjas, klausimus, planus ir svajones.
  4. Kavą pakeisk mate — nuostabia šarminga arbata iš Pietų Amerikos, kuri suteikia stabilų, kokybišką, ilgai trunkantį aktyvumą.
  5. Prisimink, kad problemos tėra labai intelektualiai sukurtos vertingos situacijos, iš kurių galima daug išmokti ir tapti laisvesniam.
  6. Šiandien valgyk mažiau perdirbto pieno produktų.
  7. Taupyk savo energiją, nes bendras energijos lygis labai svarbus mąstymui.
  8. Jeigu pajusi lėtumą, nuovargį, apatiją — atsistok, pašokinėk, giliai pakvėpuok gryname ore, išgerk vandens su citrina ir pasijuok iš savęs, nes pamiršai, kas esi.
  9. Šiandien nevalgyk cukraus. Stebėk, koks gyvas jaučiasi tavo kūnas.
  10. Mažiau galvok senas mintis, daugiau intelektualiai jausk, kas iš tiesų svarbu.
  11. Ryte prieš pusryčius skirk 5 minutes fiziniams pratimams, kad kūne įsijungtų metabolizmo variklis, o išsiskyrę endorfinai dovanotų šypseną net pusei dienos.
  12. Būk dėkingas už viską, kas vyksta.
  13. Užsirašyk, kaip rytoj galėtum nugyventi dar įdomiau ir prasmingiau.
  14. Šiandien išvenk kepinių iš baltų miltų: duonos, bandelių. Stebėk, koks energingas išlieka tavo kūnas visą dieną.
  15. Stebėk savijautą ir venk įtampos viduje.
  16. Nueik miegoti iki 23:00 val., o ryte atsikelk 5:30 (būtinai iki 6:00, kitaip bus labai sunku). Mėgaukis šviesiu protu visą dieną.
  17. Drąsiai surizikuok. Tik taip gali peržengti proto ribas ir augti.
  18. Valgyk mažiau česnakų, nes tai vaistas, o ne maistas.
  19. Kai bendrausi su kitu žmogumi, prisimink, jog iš tiesų bendrauji tik su jo įvaizdžiu savyje.
  20. Mėgaukis procesu kiekvieną valandą, nes kelionė yra viskas, ką tu turėsi jos pabaigoje.
  21. Užsirašyk, koks yra tobulas tavo gyvenimo būdas: kur norėtum gyventi, ką veikti ir kada, kokius žmones matyti šalia, kodėl tau tai svarbu.
  22. Būk savimi. Daugiau nemeluok sau.
  23. Mažiau sėdėk ant kėdės. Daugiau judėk.
  24. Užsirašyk, ką šį vakarą veiktum, jeigu sužinotum, jog tai tavo paskutinė diena Žemės planetoje. Užsirašyk dabar. Paversk tai tikrove.
  25. Pasiryžk padaryti tai, ko bijai.
  26. Nieko nesitikėk iš kitų žmonių. Absoliučiai nieko.
  27. Užsirašyk, kokios mintys dažniausiai sukasi tavo galvoje. Kur tu būsi (ir kur nebūsi) po 10 metų, jeigu ir toliau gyvensi su tokiomis mintimis?
  28. Bent trumpam atsistok, pašokinėk ore ir pasijausk įkvėptas, gyvas, nesulaikomas.
  29. Įsivaizduok, kad visa erdvė užpildyta meilės energija, kuri teka kiaurai per tave ir egzistuoja visur, kur bepažvelgsi. Pajausk ją.
  30. Prisimink ir užsirašyk 20 pačių geriausių ir įdomiausių dalykų, kurie jau įvyko per visą tavo gyvenimą.
  31. Po pietų neversk savęs dirbti sunkaus protinio darbo, jeigu kūnas/protas prašo poilsio. Įsiklausyk į kūno poreikius, rūpinkis savo sveikata.
  32. Prisimink, kad kaip ir visi žmonės tu gyveni savo iliuziniame pasaulyje ir iš tiesų beveik nieko nežinai apie tikrovę. Todėl juokis iš visko, ką matai, jauti ir galvoji. :)
  33. Prisimink apie neuroasociacijas ir kaip tu gali įveikti stabdančias mintis jas pažinęs.
  34. Keletą minučių pabūk vidinėje tyloje, be galvojimo, planavimo ir vertinimo.
  35. Nesureikšmink savęs.
  36. Susikaupęs klausykis kito žmogaus, kai jis tau ką nors pasakoja. Tuo metu pamiršk save. Išklausyk žmogų iki galo. Tai svarbu.
  37. Būk geras visoms gyvoms būtybėms.
  38. Užsirašyk, ką veiktum ateinančius 5 metus, jeigu jau šiandien turėtum 10 milijonų pinigų ir nereikėtų rūpintis dėl išgyvenimo. Pradėk tai daryti tuoj pat, nelaukdamas tinkamo meto.
  39. Prisimink, kad tu nesi tavo mintys. Iš tiesų mintys visai nesvarbios. Jos dažnai net nėra tavo.
  40. Jauskis lygus su gyvūnais ir augalais.
  41. Po darbų susirask namuose ramų kampelį ir 10-20 min. pamedituok, pabūk su savimi ramybėje. Tai suteiks jėgų prasmingai praleisti visą likusį vakarą.
  42. Pasijuok iš savęs :). Pasijuok iš visų neigiamų minčių, kurios tave kartais aplanko. Jos netikros. Kaip ir visos teigiamos.
  43. Prisimink, už ką jau šiandien gali būti dėkingas.
  44. Kvėpuok. Kvėpuok. Kvėpuok. Tau reikia daug deguonies ir daug laisvės.

Straipsnių prenumerata

Nemokama prenumerata leidžia automatiškai gauti naujus straipsnius ir kvietimus į koncertus el. paštu. Nauji prenumeratoriai taip pat iškart gauna dovanų pirmąjį muzikos albumą "11:11". Prisijunk prie tūkstančių žmonių, kurie skaito Virsmų žurnalą.

Pasidalink savo mintimis komentaruose

Būtina laikytis etikos taisyklių, nedėti reklaminių nuorodų ir gerbti visus skaitytojus. Ačiū.

Daugiau straipsnių